2:a dagen

Vad har hänt idag då Tea? Vaknade av att Johan for iväg till jobbet, insåg då att jag inte hade ställt väckarn. Hade kunnat gå illa, ibland är det tur att man vaknar lätt. Cyklade till jobbet och det var såklart världens motvind när jag skulle upp för brantaste backen, kändes som att jag stod still =)
Glömde brillorna hemma så såg knappt nåt på jobbet idag. Men lugn dag. Hade samverkansmöte med polisen, hejdå-fika för Sara som snart går mammaledighet och skrivit lite på en utredning. På väg hem från jobbet blåste det också massor! Troode jag skulle blåsa av bron men klarade mig faktiskt. Hade varit väldigt surt om jag hade fått ta ett dopp. Tycker det är alldeles för kallt än! Till middag blev det fisksoppa med kräftstjärtar i och vitlöksbröd. 3:e dan i rad med vitlök. I måndags var jag and the gang på Olsson Olsson (??), en restaurang med vitlök som tema. Johanna beställde vitlöksöl! Jag åt köttlös hamburgare med vitlöksstrips. Gott men mycket. Nu sitter jag i soffan och myser med en kopp te. Tänkte att jag ska börja läsa en bok så det kanske blir det efter det här. Om jag har tur kanske det blir en liten bit cheesecake också :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mmmmm, cheesecake! :D

2012-05-09 @ 22:05:28
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0