Långt mellan gångerna men nu kanske det blir nån ordning på det hela

Fick ett litet önskemål om att jag ska börja blogga så folk har koll på vad som händer här nere i Stockholm. Så det är väl lika bra att börja från och med den här veckan då.
Har varit på utbildning i Norrköping måndag och tisdag. Hade ganska höga förväntningar att jag skulle lära mig en massa men fick bli besviken. Blev inte nå mycket klokare än innan.. Kliva upp tidigt är ju inte heller riktigt min grej så nu är man trött som ett as.
Idag har jag varit ute på en lång power walk, nästan 2 timmar! Hade scooter i öronen och kopplar det direkt till Angelica. Hon kommer ju på fredag och det ska bli så kul! Har börjat få koll på området här men tänkte idag att jag skulle prova en väg jag inte gått förut, hamnade så klart inte helt rätt men det löste sig till sist iaf. Nu ska jag ta och lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0