Kör som en riktig stockholmare

Fick en komplimang av Angelica i fredags! Hon har varit på besök här i stora staden. Hon kom och hälsade på mig en sväng på jobbet i fredags och sedan åkte vi bil hem. Som alltid när man kör hem är det mycket köer men jag har börjat "tränga" mig och Angelica sa att det var väldigt bra av mig, precis som man bör göra! Fick också veta att jag blivit mycket bättre på att köra :P fast det vet jag inte vad det innebär för ett tag var jag inte direkt nån höjdare på att köra bil och bättre än så är inte så svårt att vara! Fast jag tycker att jag är rätt grym på att köra så det tar jag till mig! Då kör vi en kort sammanfattning av helgen
Fredag: Jobbade. Angelica kom, vi for och handlade och sedan grillade vi. Satt och surrade och gick och la oss rätt tidigt.
Lördag: Vaknad tydigt, åt frukost. Angelica sov ett tag till. Vi åkte in till stan och kollade på modevisning. Tog en fika och åkte tillbaka till lägenheten och tog det lugnt innan vi åkte till hard rock café för att inta lite mat. Efter det funderade vi på bowling, boule eller biljard men det mesta stängde så tidigt så det blev biljard. Angelica gjorde snyggaste stöten iaf! Vi skulle bara sätta svarta bollen och hade världens läge men på nåt vänster lyckades Angelica sätta vita i hålet. Det ska inte ens gå att göra som hon gjorde! Kul var det och vann gjorde vi tillslut ändå genom att Johanna satt den svarta =) Efter det var det bara hem och lägga sig. Jag och Angelica fick storsängen och tydligen var jag väldigt kramgo för Angelica sa att jag legat och hållt om henne under natten. Opps!
Söndag: Käkade lite frukost sedan for vi till överjärva gård och kollade på får och antika möbler. Var rätt trevligt, likande norra berget, men kändes som att man skulle kanske ha hyrt en unge.. For mot arlanda sedan, stannade vid märsta och köpte glass och satte oss vid en strand vid nåt slott. Det var också mysigt men rätt kallt. Nu har jag ätit lite rester och är mätt och trött. Ska nog vila en stund sedan måste jag nog ut och röra på mig! Ska ju snart springa vårruset. Skulle vara skönt om man hade lite kondis till det.. Tjo och tjimm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0