Vår i luften

Dom två senaste veckorna har jag varit jätteduktig och pluggat hur mycket som hellst. Hoppas verkligen att jag klarar duggorna imorrn och på torsdag. Är lite orolig eftersom det är så många konstiga ord och för att man måste klara 60% för att bli godkänd. Inte nu på fredag men nästa är det tentadax igen. Har inte fått svar på om jag klarade förra tentan heller.. Lite jobbigt..

Ska åka till stockholm fredag 27/3 med Martin. Vet inte vad vi ska göra, men det ska bli skönt att komma bort lite =)

Idag var Anki här och åt lunch med oss. Trevigt, trevligt!
Tog en liten promenad i vårsolen idag också. Det var så skönt ute förutom att det blåste så mycket.

Annars så har jag inte så mycket att säga till om. Sitter mest inne och pluggar nu för tiden.. Längtar så mycket tills vi ska utomlands och till sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då är vi två! Tenta på måndag...känns inte bra alls! Den här är fööör svår alltså. Fattar knappt nåt. :/

2009-03-17 @ 21:15:19
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jadu, det är fan frågan alltså. Just nu har jag panik, en bok som fattas för mig, den var försenad så jag skulle inte hinna få den, så jag lånade den av alda i min grupp, näe då har hon helt fel häfte. SKOJ! Så nu är jag fan doomed!

2009-03-18 @ 13:32:49
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0