Tokläsa!

Så var det måndag igen då.. Veckorna går alldeles för fort och jag hinner inte med nåt känns det som.
Snart är det tenta igen och jag har bara kommit till sidan 58 i första boken. Istället för att plugga så sover jag.
Förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött! Är helt tom i huvudet hela tiden och på natten drömmer jag bara en massa sjuka saker. I natt vaknade jag av att alla sängkläder var alldeles dyngsura av svett. Var tvungen att duscha kl.2.30.. Måste försöka plugga lite nu innan jag somnar igen!!

Har inte fått reda på vad jag fick på tentan heller. Skulle ha omtenta på lördag om jag inte klarat den, men nu hade läraren ändrat till en hemtenta. Vet inte när den ska göras och hur lång tid man har på sig, men jag hoppas verkligen att den inte kommer i samma veva som nästa tenta.. Men mest av allt hoppas jag att jag har klarat den :D

Fick inbjudan till bröllopet förra veckan! Det ska bli så roligt! Martin ska på bröllop i Göteborg i maj.
Nu blir det till att tokläsa!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vem gifter sig? Kul, nu får vi båda gå på bröllop i maj :) när är "ert" bröllop?=)

2009-03-10 @ 10:19:01
URL: http://tiniwini.blogg.se/
Postat av: Tina

Jahaa, fick du inbjudan till angies bröllop förr veckan? jag trodde du pratade om det i gbg som martin ska på, och att du också skulle dit! :) hoppas sömnen funkar bättre.

2009-03-11 @ 09:48:26
URL: http://tiniwini.blogg.se/
Postat av: Martin

Du är bäst strumpan, snart kommer resultatet på tentan

2009-03-15 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0