Systeryster!

Idag kommer min lillasyster Emilia till Sundsvall och hälsar på. Hon ska vara här till torsdag. Det ska bli roligt! Hon ska få bestämma vad vi ska göra. Skönt att inte behöva vara ensam när Martin är i Stockholm också!

Det går lite trögt med plugget just nu. Men jag går på föreläsningarna och som tur är har vi en bra lärare med bra föreläsningar så man kanske inte ligger så mycket efter ändå..

Var på bio igår. Såg Män som hatar kvinnor. Skådespelarna passade inte in helt på min bild. Speciellt inte Peter Haber!

Åkte snowboard med Sandra igår i Skönvik. Det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle gå. Har inte åkte på en massa år men jag bara swischade nerför backen. Haha nästan iaf :D Lite sämre gick det med liften. Gjorde två vurpor där innan vi fick in tekniken.

Träningen går också väldigt dåligt. Har inte tränat på två veckor och den här veckan blir det inget heller. Skulle träna i fredags. Tog en promenad dit men så öppnade dom inte förän 11 så då tog jag en promenad tillbaka hem. Tog en liten omväg så det blev 1 timme iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0