Hokuspokus

Idag har jag varit hemma hos Anki på en andlig kväll. Det var jättespännade, men det kom ingen från andra sidan och pratade med mig =(

Men hos tog ett smycke från varje person och berättade om ens personlighet. Många stämde kusligt bra in. Tex att Anki har två lägen, antingen full fart eller trött och att Veronica stressar runt hela tiden och ska hinna med allt. Var hur mycket som stämde in på alla, men man vet ju aldrig med sånt där.

Till mig sa hon iaf att jag hade ett stort hjärta och att jag lyste snäll =) Men jag var tvungen att lära mig att säga vad jag tycker och täker och att jag måste ta mer plats. Jag ska släppa kontrollen och Martin är den som "bestämmer". 

Så nu måste jag tuffa på mig =) 

Nu är det bara ett dygn kvar att plugga ungefär. Ska faktiskt gå och lägga mig nu så jag är pigg och utvilad imorrn.

Visstja, hon sa en jättekonstig sak. Jag måste träna benen..? Och problem med knäna..? Fattar nada =)
God natt! Får se om jag kan sova pga alla spöken och andar nu. Tjing! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske hon menade att du kan få problem med benen om du inte tränar dom, du har ju ändå varit med om en hyffsat läbbig olycka, remember?? ;) Mamma sa att man absolut inte skulle hålla på med sånt där btw ;) Så nu är du doomed! Puss

2009-03-27 @ 19:35:08
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Martin

Trollpackan bara svamlar. Det är ju du som bestämmer!

2009-03-30 @ 23:13:53
Postat av: Anonym

Visst var det lite scarry? Grattis på din stora dag!!/Många Kramar V

2009-04-04 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0