update om min kalla lägenhet

Som sagt, det har ju varit jättekallt hemma idag och igår. Inte nog med det. Batteriet i brandvarnaren håller på att dö. Tänkte plocka ut batteriet, men vi har för högt i tak så man behöver stege. Tänkte att jag skulle ta det idag och sov med öronproppar istället.

Så imorse vaknade jag av att det bankade på dörren långt långt ifrån och helt plötsligt stod vår hyresvärd i mitt sovrum. Snacka om uppvaknande. Tydligen har det blivit en vattenskada på Stekhuset, så allt vatten i allas element hade rummit ut där nere. Två män kom och skruvade lite och nu är elementerna varmare än någonsin. Så något bra med elände iaf.

Jag har inte kunnat sova på två dagar nu. Kollade på klockan sista gången vid 5 idag. Skulle vara så skönt att sove en timme nu, men då lär man ju inte kunna sova inatt heller..

Så så var det med det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Woho! Äntligen värme :D Hehe

2009-01-16 @ 16:12:35
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat strumpan. Äntligen lite värme när man kommer hem till kalla norrland!

2009-01-16 @ 19:25:26
Postat av: Tina

är du frisk nu? jag har gått och blivit förkyld jag.. huvva. förresten ska vi nog ut med turktjejerna på fre, ska du med? :D

2009-01-22 @ 02:39:50
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0