tenta tre avklarad

Då har man gjort tredje tentan. Den var faktiskt lättare än jag trodde. Hoppas verkligen att jag klarade mig. Skulle vara så skönt om man kunde få känns sig säker på att man klarat en tenta när man gått därifrån.

I alla fall så har jag varit och tränat på gym idag med Marina och Johan Berlin. Ska köpa träningskort nu så man blir snygg till sommarn hehe.

Vi har ju haft lite problem med värmen i lägenheten. Det brukar bli lite kallare när det är kallt ute, mem imorse tyckte jag att det var extra kallt. Tänkte inte på det så mycket utan gick och skrev tenta i stället. När jag kom hem sedan var elementerna iskalla och lägenheten likaså. Martin ringde till nån gubbe som skulle fixa, men det är fortfarande lika kallt här. Tur i oturen att det var problem med min mors/min bil förut så den inte gick att låsa. Tog med mig kupevärmarn upp till lägenheten då ifall någon skulle sno den. Så nu kan jag i alla fall få lite värme i lägenheten. Tänkte att jag skulle ta en varm dusch nu och sedan stänga in mig i sovrummet och dra över mig mina 3 täcken och 3 filtar och köra kupevärmaren. Kanske borde ta med mig mössa och vantar också.

Förlåt Martin att jag glömde dig! Självklart önskar jag dig lycka till och säger grattis grattis grattis till att du ska börja plugga och flytta hem till lilla mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-16 @ 00:04:20
Postat av: Martin

hurra för lill-våfflan!

2009-01-16 @ 00:06:16
URL: http://nitraam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0