Gott nytt år!!

Nu har jag hämtat mig från dramatiken i onsdags. Jag hade på känn när jag gick från Sofie och Patrik att Martin skulle ha låst dörren och glömt bort att jag inte har någon nyckel dit. Tro ni inte att jag hade rätt då?! Stod ute i kylan och frös och ingen mobil hade jag heller. Pulsade i djupsnö för att ta mig runt på andra sidan och kunna knacka på fönstret. Både Martin och Dape som stockar och hörde mig inte. Till slut vaknade Martin till i alla fall och kunde släppa in mig.
Om all text verkar osammanhängande så är det för att jag har suttit på skolan i drygt 5 timmar och försökt få ihop ett arbete. Känner mig helt slut i huvudet. Nu sk a jag hem och äta i alla fall och imorrn blir det jobb. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, va faaan! :D Vilken tur du överlevde!!!

2009-01-03 @ 02:32:17
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahaha, va faaan! :D Vilken tur du överlevde!!!

2009-01-03 @ 02:32:36
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0