Äntligen internet!

Nu har jag äntligen internet hemma, kan inte fatta hur jag kunde klara mig utan det.

Har tenta imorrn.. Hade varit bra om jag hade varit utan internet några dagar till. Nu har jag 1000 orsaker till att inte plugga. Har letat på blocket efter slalomskidor, surrat med en massa på msn, kollat upp allt och inget. För att undvika att plugga har jag dessutom varit med mina pluggkompisar och fuskpluggat (pratat om allt utom plugg). Har även varit på en promenad till friskis & svettis med Marina. Hade tänkt börja träna där. Dom hade gratisvecka nu så vi tänkte gå dit imorrn efter tentan och prova gymmet. Gruvar mig lite för jag kommer ha sån sjuklig träningsverk!
 
På lördag ska Martin flytta hem. Kom lite hastigt och lustigt men jag är överlycklig övrt det. Han ska börja på samma skola som mig hihi. Han ska läsa företagsekonomi en kurs. Så vi får se hur det går att vara två plugghästar i lägan. 

På söndag ska jag och Sandra åka i Skönviksbacken. Ska bli roligt. Hoppas bara att det inte blir en massa plusgrader igen så att snön försvinner. 

Var ut i lördag med två klasskompisar. Hade jätte trevligt, men så var det en tjej som föll ihop medvetslös på dansgolvet. Tyckte det var lite obehagligt, men det gick nog bra med henne.

Annars tror jag inte att det har hänt så mycket. Ska bli skönt att bli klar med den här kursen så man kan vara lite ledig några dagar.

Får passa på att säga lycka till till både Sofie och Tina! Det kommer att gå skitbra för er båda!

Kommentarer
Postat av: Martin

"Lycka till Sofie och Tina" jag då??

2009-01-15 @ 10:23:14
Postat av: Tina

tack!!

ville du låna mina skidor på sön?

2009-01-15 @ 21:17:25
URL: http://tiniwini.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tackar :D Hihi!

2009-01-16 @ 00:22:24
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0