Woho

Idag har vi köpt en ny bil!! Eller Martin egentligen. Fast han sa faktiskt att det var min egen bil. Den uppfyller alla mina krav, har en blippblipp som man låser upp med, glansig och manuell växellåda! En volvo S60 från 2005 är det, svart. Dessutom luktar den ny! Me like.

Idag blev vi erbjuden att ta han dom en katt vars matte precis dött. Men Martin är så tjurig så jag antar att vi inte ska ta hand om henne. =(

Har haft en tenta i fredags också. Tror att den gick åt helvete, men förhoppningsvis går omtenta bättre.
På förra tentan fick jag ett BRA!!! skrivit i själva tentan. Läraren tyckte att jag hade bra refektioner och det verkar inte vara nån annan i klassen som han fick nåt skrivit i tentan. Det är alltid roligt med lite positiv respons.

Annars så har jag jobbat i helgen. Gick bra men jag har varit så trött hela förra veckan. Var på en fest hemma hos Maria som bor tvärs över gatan. Mycket trevligt att träffa lite glada människor.

Nu är det psykologi vi ska läsa i skolan. Det känns faktiskt roligt. Lite av det vi ska läsa nu läste vi på första kursen så man känner igen lite hoppas jag. Måste beställa en bok också.

Tills imorrn måste jag bestämma vart jag vill vara på praktiken nästa termin, men det känns meningslöst att skriva in nåt eftersom dom bara kunde erbjuda dom som har barn praktikplats i Sundsvallsområdet. Vi andra fick ta vad som fanns vart som hellst i Sverige. Känns ju roligt att flytta till Hässelholm i 3,5 månad och betala dubbelhyra.. och vilket socialt liv man kommer ha i en stad där man inte känner nån. Men man ska väl inte deppa ihop i förväg, kan ju lösa sig.

Nu ska jag fixa och dona lite! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad kul och höra att tentan gick bra! :) Jag är skitlat just nu, orkar inte plugga :D Tror jag tog ut mig lite för mycket senast. Jag har en uppgift som ska vara klar till på fredag. Sen har jag bilen på lagning, å det verkar ha gått åt helvete, så jag lär väl få körförbud innan det är klart å flera tusen kronor fattigare. Urk för just nu!

2009-02-24 @ 15:20:22
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Tina

Wohooo, volvo power!! Vart står den? Jag måste spana om den står bredvid vår bil :)

Vad kul det där med tentan! Vi får hålla tummarna att denna gick lika bra som den förra.

2009-02-25 @ 11:02:04
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0