Utmaningen!

10 Första

Första bästa kompis - Våran granne Anki (tror hon hette så) och Anna Andersson

Första bil - Den som får räknas som min är väl en röd opel corsa

Första kärlek - Pinsamt. Kristoffer

Första husdjur - Vi hade två katter när jag var jätte liten, men Micran är första som jag kommer ihåg. 

Första semester - Tror Egypten var första

Första jobb - Vidioteket

Första köpta skiva - Kan vara sikta mot stjärnorna som jag köpte med Tina

Första piercing - Öronen. Annars försökte jag pierca naveln när jag var yngre.

Första konsert - Kommer inte ihåg

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Öl

Senaste bilfärd - Idag. Var och hälsade på Mats och Anki i Timrå.

Senaste filmen du såg - Holyday. Martin hade fått tips av en jobbarkompis. Hon ska man inte be om filmtips igen!

Senast ringda telefonsamtal - Det är folktandvården. Ska dit imorrn

Senaste bubbelbadet - Förra våren kanske i Göteborg

Senast spelade CD-skiva - Marinas karamellkungenmix i lördags

Senaste gången du grät - Jag grät till ett tvprogram förra veckan. Sjukt vad känlig man har blivit

Senaste måltiden - Fiskpinnar, potatis och spenat till middag

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Nope.

Blivit arresterad - Nope!

Blivit kär vid första ögonkastet - Nope

Fastnat med blicken i någons urringning - Säkert

Sagt att du älskar någon utan att mena det - Nope

Busringt till någon - Hehe jodå

7 saker du har på dig

1. Jeans
2. Lila linne
3. Vit kofta
4. Vita strumor
5. trosor
6. Vit BH
7.  Hårnålar

6 saker du har gjort idag

1. Duschat
2. Pluggat
3. Umgåtts med Kim
4. Lagat mat
5. Hälsat på Mats och Anki
6. Spelat yatzy

5 favoritsaker utan rangordning

1. Min dator!
2. Min soffa!
3. Min almanacka
4. Min nya jacka (som jag nästan fick)
5. Min lägenhet

4 personer du kan berätta allt för

1. Martin
2. Tina
3. Angeica
4. Anki



3 val

Blått eller rött? Beror på

Sommar eller vinter? På vintern längrar jag till sommarn och tvärt om. Men jag tror att jag föredrar vintern

Choklad eller chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör

1. Varit på alla kontinenter. Jag har Australien kvar.
2. Köpa hus

1 sak du ångrar

Ja det är mycket, men det är ingen idé att ångra saker då mår man bara dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0