Madonna!

Jag har ju glömt att berätta att jag ska på Madonna! Inte för att jag är nåt jättefan men ändå =) Jag och Martins moster Veronica ska åka ner till Göteborg och se henne den 8:onde augusti (eller var det den 9:onde?!) Ska bli väldigt roligt i alla fall! Tror att hon kommer att ha en bra show också blir det som en liten semester.

Ikväll ska jag ut med några klasskompisar. Känner mig inte alls laddad men förhoppningsvis blir man det.
Imorrn är vi bjuden på middag hos Mats och Anki och jag har bokat in en massage. Har även bokat in en klippning imorrn, hoppas verkligen att det blir av. Mitt hår är så långt och slitet nu.

Har provkört våran nya bil nu också. Jag känner mig liten i den och som att bilen har mer makt än mig. Tror inte att det är så bra. Jag känner mig säkert trygg i den snart. I hope! Är livrädd att jag ska köra in i nåt också för då kommer Martin att strypa mig! Skulle parkera igår. Ställde mig 1m från stolpen, klev ur bilen för att kolla så det verkligen var så långt kvar sedan fick jag hoppa in och köra fram sista biten. Folket måste ha trott att jag var galen eller att jag nyss tagit körkort. Bättre safe än sorry hehe =)

Har köpt en tvmöbel också. Har dock inte packat upp den så vi vet om den är snygg.. Men det blir nog bra. Annars så skyller jag på att Martin har valt den!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du är rolig du.."mer makt än mig". Haha.

2009-02-25 @ 20:16:49
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0