Jag vill inte!!

Just nu vill jag bara ge upp! Jag vill vara ledig, få sova ut och hellst ligga på en sandstand och känna solen gassa!
Är så less, less, less på att plugga! Det är nog inte så bra med tanke på att jag har 3 år kvar..

Imorrn är det tenta. Vi har fått uppgiften idag så att vi kan förbereda oss lite. Dessutom MÅSTE jag skriva en reflektion om mobbing tills imorrn.. Egentligen borde det inte vara så svårt men det hade varit nice med lite motivation.


Så här ser tentauppgiften ut som jag valt:

för det första, applicera lämpliga sociologiska

teorier, begrepp och perspektiv på en personlig upplevelse där ett sociologiskt tänkande

skulle ha kunnat vara användbart.


För det andra ska du göra samma sak på en offentlig

händelse där en sociologisk analys skulle ha kunnat öka förståelsen av den offentliga

händelsen.

Antar att det inte säger er så mycket.. Jajja, nu måste jag försöka ta mig igeom den här uppgiften. Vore ju skönt om jag kunde klara den och lägga den bakom mig.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kommer klara det! Jag tror på dig, fast du känner att det är hårt. :) Puss!

2009-02-19 @ 18:27:33
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på vännen!

2009-02-19 @ 22:36:41
Postat av: Tina

Heej! Hur gick tentan? Jag sa nej till jobbet, och det känns som rätt val. :)

2009-02-23 @ 01:02:17
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0