Hejhopp!

Nu är det entligen helg!! Har klivit upp tidigt och pluggad som en dåre hela veckan! Har ett arbete som ska bli klart på måndag och en tenta på fredag. Men nu i helgen tänkte jag vara HELT ledig!! Imorrn ska jag sova ut!

Imorse vaknade jag av att dom var på taket och skottade. Lät som att det var jordbävning och så blåste de i visselpipa titt som tätt. Trevligt uppvaknade. Känns ju inte bättre av att dom står utanför fönstret och skottar..

Kväll kommer Sandra och hälsar på. Tänkte laga middag tillsammans, men jag vet inte vad än. Och vid 8 kommer Martin hem från Stockholm!!

Imorrn kommer Emmelie, Mats och Anki (och kanske Peter och Veronica) till oss och äter. Sedan blir det bowling! Blir nog en mycket trevlig alla hjärtans dag!

Till Tina: Grattis på namnsdagen imorrn!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi, tack sötis!

2009-02-14 @ 00:55:12
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0