Pluggveckor

Sitter på skolan och bara hänger nu. Kom hit för att låna en bok (är för snål för att köpa), men den var så tråkig så jag fattar inte vad jag läser. Läser om organisationsteori och just nu är jag inne på beslutsteori. Jippi!  Har del 2 på tentan kvar nu. + två engelska artiklar, + en analytisk bokrecensiontjosan. På två veckor, måste börja utnyttja tiden lite bättre.

Imorrn blir det 50-års kalas för Bodil. Ska bli roligt. Verkar vara en massa lekar. Emmelie kommer hem också =)
Ska hem till Veronica och Peter innan så det lär ju inte bli nå plugg då..

Igår var jag och Martin ute på en mysig promenad. Vi gick längs hamnen nästan enda bort till Skönsberg. Trevligt att göra nåt annat än att kolla på när Martin spelar tv-spel.

Var och tränad igår också. Riktigt stolt över mig själv, men idag får man sota för att jag inte tränat på länge. Har sån träningsverk i axlar och bröst! Men det är väl så det ska vara. Ska försöka träna lite oftare nu, men jag är så rädd för gymmet. Förstår inte riktigt hur maskinerna fungerar. Men får man träningserk måste man väl göra nåt rätt i alla fall.

Idag ska Martin på grabbkväll så då har man lite tid att plugga!
Nu måste jag göra ett ryck med läsningen! Tjing

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoho! Ja HL, ska tjäna storkovan :D Hehe. Men vafaaaaan!! Va äre frågan om? Stackars er!

Önskar du kunde förstå vilken sjuk tenta vi hade, så förstår du hur sinnes det är att jag ens har klarat mig :D hahaha! Pussar

2009-04-17 @ 14:18:00
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0