Lätt stressad

Idag skulle vi skriva på vårat grupparbete. Så klart går aldrig något som planerat. Började med att en tjej försov sig.
Alla grupprum med dator var upptagen, så vi lånade en bärbar på bibblan. Nästa problem var att trådlösa nätverket inte fungerade.
Började att skriva arbete, men efter att inte rört datorn på några minuter slocknade den och arbetet försvann. Lagomt roligt. Kände huvudverken komma smygande. Kunde inte tänka över huvud taget så det var inte många rader vi fick ner. Jag som trodde att vi i princip skulle bli färdiga idag.

Idag slapp jag laga och äta middag själv. Tina och jag gjorde paj med fetaost och broccoli. Skulle baka morotskaka till efterrätt med vi skjuter på det tills vidare.

Martin brukar ringa mig VARJE dag från jobbet. Idag gjorde han inte det. Tänkte att han kanske ploppade ut på msn när han kom från jobbet men icke. Försökte ringa, men då var mobilen avslagen. Började känna mig liiiite stressad.
Började fundera på vilket sjukhus han kunde ligga på och att jag borde ha nån här när jag fick dödsbeskedet. Blev inte lugnare av att inte Anki svarade i sin mobil. Klart att hon inte svarar när hennes son är död! Tänkte jag.
  Så klart var det inte alls det här som hade hänt. Martin var tydligen på kurs idag och kunde inte ringa till mig från jobbet och sedan var batteriet slut på mobilen. Att han inte var ute på msn var väl för att dape hälsar på honom. I guess.

Nu ska jag sova och hoppas på att huvudverken är borta till imorrn! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hoppas också att jag kommer in! Angelica som jag jobbat med, har sagt att det är massa roliga kurser man ska läsa, drama, leka med matte och såna roliga saker. Verkar lite mer min stil också. :) Fåru nå bra betyg i skolan nudå? Pussa

2008-09-24 @ 10:16:02
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Tea. Har en utmaning till dig i min blogg så gå in där och gör den.../ Kram Veronica

2008-09-25 @ 23:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0