update

Har fått lite klagomål på att jag skriver här för sällan. Trodde inte att nån läste. Tänkte ju ha den här bloggen när jag bodde i göteborg så ni hade lite koll. Nu kan jag ju umgås med alla igen!!

Men.. Jag ju börjat plugga nu. Läser socionom i Sundsvall. Skolan tror jag går ganska bra. Lite svårt att veta hur man ligger till. Har haft en redovisning som gick helt okej! Fick ..... på ett grupparbete idag. Överlag var våran lärare väldigt nöjd med vårat arbete, men vi hade missat att skriva referanser efter varje stycke. På torsdag ska vi ha en ny redovisning..
Snart är det dax för första tentan. Vill bara att den ska vara över så man vet på vilken nivå frågorna är.

Annars så bor jag nu hos Tina. Det är trevligt att ha en ny sambo som kan både städa, laga mat, diska och tvätta :P hehe

I don´t know what to say.

Har kollat på ett hus i Lagga, men det blev alldeles för dyrt för en student. Sist jag kollande låg budet på 1,3 mille.
Nu ligger nog husplanerna på is ett tag, tror det blir en hyres i stan.

Ska försöka skriva här lite oftare nu då. Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Thaaaanks! :D Äntligen!



Jag har sökt till en utbildning nu jag med, om jag kommer in börjar jag i Januari, vårtermin. :) Pussa

2008-09-22 @ 23:14:29
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0