Kaos på jobbet

Igår jobbade jag på Charm. Eftersom dom har dragit ner på personal trodde jag att det skulle bli en lugn lördag. Men ack så fel jag hade! Brödet kom sent så vi var tvungen att hjälpas åt att med alla backar. Slängde i oss lite frukost och sedan var helvetet igång.
Kl. 10 rullade kön igång och slutade aldrig! Men vi var grymma och hade läget under kontroll ända tills diskmaskinen gick sönder. Vad gör man en lönehelg när diskmaskinen går sönder?!?!?!
Allt blev kaos och självklart blev gästerna sura. Jag tänkte gå på SIba och klaga på att jag aldrig får igen min mobil, men det hann jag inte.

Idag har min nya sambo haft kalas. Först var vi på laserhallen. Jag kom 4:a av 9. Ganska nöjd med det! Sedan åkte vi tillbaka till oss och fikade. Efter fikat skulle familjen hem till farmorn och farfarn och äta middag.  Som nybliven familjemedlem måste man ju ställa upp och följa med till Löta. Hehe.

Annars så händer det nog inte så mycket. Imorgon har vi chatföreläsning. Låter föga spännande. Ska lära oss att söka evidensbaserade artiklar på bibblan. Hade varit bättre om någon hade visat oss på riktigt hur man gör istället.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Tina

"Låter föga spännande", vad är det för tjusig mening, låter som att du fått den från skolböckerna :P



Tea, vill du vara min storasyster? tihiii ;D

2008-09-28 @ 23:15:16
URL: http://tiniwini.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahahaha, jag håller med Tina :D



Fan va bra du blivit på att blogga, eloge! ;P Keep it up!

2008-09-29 @ 00:12:26
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Martin

Du är grym strumpan! Sofie, fixa så att Tea får sin telefon nån gång!

2008-09-29 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0