Deep talk och mototskaka

Idag har jag haft föreläsning i genusvetenskap. Intressant tycker jag! Har varit en massa problem med nya uppgiften vi ska göra. Ska söka massa artiklar på speciella ställen som måste skickas till skolan. Tar 1-2 dagar och allt ska vara inlämnat på fredag, så jag känner stressen fråsa i nacken! Fick prata med våran handledare idag i alla fall så hon vet varför arbetet kanske inte blir så bra..
Annars har jag, Anki och Tina bakat mototskaka, Blev väldigt god måste jag säga. Anki och jag gjorde wok till middag och hade mys med tända ljus och allt.

Nu ska jag plugga lite.

Kommentarer
Postat av: Tina

tjing! vad fint du hade städat här hemma =) bra att du tog med lite morotskaka, det som är kvar kommer garanterat ta slut idag :P hoppas du får en trevlig gbg-vistelse!!

2008-10-01 @ 15:05:44
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0