Vi har råttor i sängen

I natt hände något roligt! När Martin snarkar brukar jag putta på honom så att han vaknar till lite. I natt kittlade jag honom lite på halsen. Martin flyger upp och ställer sig i sängen och säger att det finns råttor i sängen. Jag skrattade så jag höll på att dö!

Annars så har jag skrivit klart ett en rapport. Skulle vara 8 sidor, men jag fick bara ihop 7... Undrar vad dom säger om det... Men jag orkar inte bry mig. Var hur mycket strul som hellst med den där uppgiften.

Yeh yeh.. End of story

Kommentarer
Postat av: Sofie

Näe, jag har förstått att han inte får göra det. Det roliga är att jag ringde facket å bad om en blankett för urträde, men jag tänker fan inte gå ur förrns detta är uppklarat. Visst är han helt sjuk?! Jag skrev ett mail till honom, ett väldigt upprört mail. Hoppas han inser vad som kommer hända om han går igenom med det.

2008-10-04 @ 14:12:40
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: jenny

Hahaha nu fick du mej till ett gott skratt :-) Hälsa Martin å!

2008-10-04 @ 22:45:34
Postat av: Martin

Du bara förvränger saker :P

2008-10-05 @ 22:21:39
Postat av: Sofie

Ja, min kära chef menar att han visst får ge oss kollektivbestraffning. Kul...jag tror jag ska säga upp mig nu påengång.

2008-10-08 @ 10:41:05
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passa dig för sorkpesten.../Veronica

2008-10-15 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0