Nu får du ta tag i det här Tea!

Tänkte att jag skulle plugga hela den här helgen eftersom det snart är tenta. Men det känns så mycket så jag har inte vågat ta tag i det riktigt. Idiotiskt egentligen! Det blir ju inte bättre av att skjuta upp det... Men förhoppningsvis klarar jag tentan som är om tre veckor!!

Den här veckan har vi fått ett nytt grupparbete. Vi ska skriva om socialpsykologi. Trodde det skulle bli ganska enkelt. Men när jag började läsa om det jag skulle fördjupa mig på insåg jag att det inte var lika lätt.. Symbolisk interaktionism. Det är bara flumm och ingen riktigt svar. Ska skriva klart det tills på måndag så förhoppningsvis vet jag lite bättre vad det handlar om då.

Måste beställa böcker också. Trodde att jag skulle klara mig med dom jag hade, men jag måste i alla fall beställa en bok om jag vill klara den där tentan.Kände mig lite snål i morse men sen kom jag på att bidraget är ju faktiskt till för att köpa böcker!

Fick en konstig insättning på kontot nu i veckan. Fick 300 kr som det stod lön på.. Vet inte vad dom kommer ifrån. Det är ju över en vecka tills jag ska få lönen från Charm. Men extra pengar är ju aldrig fel :P

Igår lagade jag och Tina middag tillsammans. Det var jätte trevligt att ha någon att äta med för en gångs skull. All mat blir äcklig och tråkig när man äter själv. Fortsatte kvällen med att kolla på Idol. Tanken var att jag skulle plugga.

Idag har jag jobbat. Ganska skönt faktiskt att slippa tänka på allt som far omkring i huvudet nu. Visstja, jag måste kolla upp hur mycket jag får tjäna för CSN. Nu måste jag komma ihåg det när jag skrivit det här. Måste börja gå ut och gå också. Har en uppgift på skolan där vi ska förändra något med oss själv. Eftersom jag är så trött hela tiden ska jag försöka gå varje dag så man får lite syre.. Men jag ligger efter med det också.

Nu måste jag verkligen skärpa mig!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur går det i skolan? Klarar du tentorna? Nyfiken ju. Puss :)

2008-10-18 @ 23:33:27
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Martin

Du är duktig du våffles.

2008-10-19 @ 11:10:09
Postat av: Sofie

Hehe, Patrik som trixat lite med bilden :D

Jasså? Vafalls, ta och kom på nåt bra sätt att plugga istället. Kanske ta lite pauser då och då, så man inte sitter hela dagarna. Jag hoppas också jag kommer härifrån snart. Får se vad som händer. Nu går jag bara till jobbet gör mitt och åker hem..hamsterhjulet. Puss!!

2008-10-20 @ 11:19:32
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0