Tentaångest!!!

Ena sekunden är man lugn som en filbunke men så helt plötsligt väller ångesten över en!! Just nu känner jag mig hyffast lugn med bara lite pirr i magen. Stackars Tina som har behövt  lyssna på allt! Lär ju bli ännu värre nästa vecka =)

Idag har vi varit i Östersund och redovisat sista arbetet innan tentan. Skulle åka dit klockan 7.
Vaknade imorse av att jag drömde att jag försov mig. Kollade på klockradion och såg att klockan var 6.48!
Yrvaken och stressad ringde jag till hon som skulle köra och berättade att jag hade försovit mig. Då säger hon att jag måste ha glömt att ställa om den för klockan var bara 5.48. Ber om ursäkt för att jag väckt henne och går och lägger mig igen. Kunde inte hålla mig för skratt så det var lika bra att kliva upp!

Redovisningen gick bra, men det kändes ganska onödigt att åka 40 mil för några timmar.. Fast så fick jag höra att om man inte var med skulle man skriva ett arbete på 25 sidor och lämna in. Lite lättare att fara till Östersund då.

I helgen var jag på 40-års fest. Som dom flesta säkert vet var vi utklädda till Kiss! Det blev uppskattat men det var lite pinsamt också =) Tråkigt nog blev alla bilder så mörka så man knappt ser nåt. Om jag får tag på nåt bra ska ni få se!!

Annars så känns det som att jag har fullt upp inför tentan. Saknar att vara med mina vänner! Men det lugnar nog ner sig snart hoppas jag. Nästa kurs ska vi bara läsa 3 böcker istället för 11! Fast å andra sidan är den här kursen mycket mindre.

Känns som att jag pratar väldigt mycket om skolan och så, men det händer i så mycket annat i mitt liv nu. Jag ska bättre mig ;)

Påminn mig om att jag ska berätta om finniga killen och ormen när vi träffas live nästa gång!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0