Blackout

Igår kom jag tillbaka från Göteborg. Gick faktiskt bra att åka tåg 8 timmar. Hann skriva på opponeringen jag skulle redovisa idag, surrat en massa med en trevlig dam och sovit en stund.
Trodde jag skulle dö idag av nervositet!! Var livrädd för vad dom skulle säga om mitt arbete. Men det hade jag inte behövt oroa mig över. Hon som skulle oppoera på mitt arbete var inte där. Men det jag gjorde bort mig.. Jag kunde inte prata och jag kunde inte änns läsa det jag själv hade skrivit. Pinsamt!!!!
Men jag fick i alla fall en positiv kommentar av dom andra som hade skummat igenom mitt arbete. Dom tyckte att det var bra skrivet!!! Blev jätteglad eftersom jag inte har skrivit rapporter sedan högstadiet. Antar att det inte är samma nivå på de man skrev då.. Så kanske att jag inte är så dålig som jag tror! Ska få höra lite mer kommentarer om mitt arbete i veckan hoppas jag.. Är glad att den här dagen är över!

Annars har jag inte så mycket att säga.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkommen tillbaka honey! :)

2008-10-08 @ 20:19:30
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0