Äntligen!!

Tycker att jag har varit väldigt duktig den här veckan. Har skaffat mig pluggkompisar så nu kan man inte komma med några ursäkter till att inte plugga. Har bestämt att vi ska läsa några böcker var och sammanfatta dom så nu kan man inte ligga på latsidan..

Har fått en två veckors träningskort så nu kommer jag att ha konstant träningsverk. Har ju haft huvudverk nästan varje dag sedan jag började plugga, men nu efter att jag börjat träna har jag inte haft det. Har inte använt glasögon dom här dagarna heller, så det kan bero på det också..

Idag tyckte mina pluggisar och jag att vi förtjänade en liten shoppingrunda i Birsta. Käkade mat på IKEA, hämtade min telefon på Siba och handlade på Willys. Vilken shopping :D
Är glad att få tillbaka min mobil i alla fall. Sammanlagt så har den varit inne på lagning nu drygt 3 månader... Fick en helt ny mobil nu, tydligen gick det inte att laga.

Nu ska jag sova lite. Måste upp hyffsat tidigt imorrn och läsa.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0