Åt rätt håll! ?

Känns som att jag börjar få lite kontroll över mitt liv igen. Sakta men säkert ska nog allt lösa sig.

I helgen var jag i Göteborg och hälsade på min pojke. Allt började illa. Tog nattåget ner och självklart hamnade jag med en som snarkade heeeela natten. Jag har så svårt att sova då, men fick väl tillslut nån timmes sömn. Väl i Göteborg skulle jag möta Martin på hans jobb för att få nyckel till den nya lägenheten. Men han svarade inte när jag ringde. När jag kom in på Skandia och bad dom ringa upp till honom så fick jag till svar att han inte kommit in än. SHIT! Vad ska man göra då.. Tänkte att jag kunde gå på bibblan och låna böcker, men då hade jag bett Martin skriva ner vad dom hette.. Moment 22 fick jag höra att det kallades för. Tillslut fick jag tag på Martin, fick nyckel och gick och lånade mina böcker. Jag bad Martin skriva ner vad hållpltsen hette där han bodde och hur jag skulle ta mig dit, men han tyckte att det skulle vara så lätt att hitta så det var ingen mening. DET VAR INTE LÄTT ATT HITTA!!! Stod där mitt i regnet och hade inte en aning om vart jag var. Ringde gråtande till Martin som efter många om och men äntligen kunde hitta "hem".

Men sen vart det bara bättre bättre! Fick blommor när Martin kom hem. Gjorde tacos och kollade på idol på fredan. På lördagen åkte vi in till stan och shoppade nya stövlar och skolgrejer åt mig, sedan var vi ut och åt. Söndagen tog vi en liten promenad och sedan var det dags för mig att ta tåget hem.

Den här veckan ska jag föröka ta tag i allt jag inte hunnit med sedan jag flyttade tillbaka. Så idag har jag sökt en massa lägenheter och ska förhoppningsvis få tag i nån bra till iaf januari. Ska försöka hinna träffa alla vänner som jag inte hunnit med innan.  Känns så himla skönt att ha tid över!

Nu hoppas jag bara på att Martin får något bra jobb och flyttar hit så fort som möjligt! Efter det är det nog bara träningen som jag måste komma igång med.

SÅ. Det var en liten uppdaterning på mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du har ett bra liv strumpan! På torsdag kommer jag upp för jobbintervjuer sen kan vi göra något roligt i helgen!

2008-11-12 @ 21:15:28
Postat av: Martin

Grattis till nya lägan sockan! Den kommer bli perfekt

2008-11-17 @ 23:33:28
Postat av: Sofie

Sockan å strumpan, hahaha :D men allvarligt, blogga!

2008-11-27 @ 12:19:39
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0