Göteborg som tröst

Martin ringde idag och frågade om jag skulle komma till Göteborg i helgen. En tjej från Sundsvall hade lagt ut sina biljetter på blocket för 600kr tur/retur. Ska ta nattåget på torsdag och kommer hem på söndag. Passar perfekt eftersom jag har tentan på torsdag och är ledig fredag.

Jag ju kännt mig ganska lugn inför tentan. Tänkte att man borde ju kunna få ett Godkänt.
Men idag hade vi en sammanfattning om vad som är viktigt inför den. Trodde att den skulle göra mig ännu lugnare men så var det verkligen inte. Så just nu verkar det hopplöst att klara den. Det är inte så bra eftersom man blir lite dålig på att plugga när man "vet" att det ändå inte kommer att gå.. Ska försöka peppa mig själv så att jag får lite hopp. Får se Göteborgsresan som en tröst om jag misslyckas totalt. Får ju i alla fall träffa min älskling!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du kommer att klara det baby!!

2008-11-06 @ 01:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0