Sjukskriven

Nu sitter jag hemma i lägenheten i kville. Är sjukskriven för stukad fot. Trodde att min otur/klantighet hade försvunnit, men tydligen inte. Var på Liseberg med jobbet i fredags. Jag och en arbetskamrat skulle åka en karusell och var lite stressad för alla andra ville gå vidare. Sprang ner för en trappa, missade ett trappsteg och landade på foten.
Men det var nog inte så kraftig stukning eftersom jag kan stödja på foten nu. Men eftersom man ska spring och bära tungt på jobbet vart det två dagar ledigt.

För några veckor sedan hade vi sommarväder i gbg, men nu känns det som att hösten är här..
Maria flyttade till Skottland i går. Hon ska vara där i 4 månader och jobba på restaurang. Om jag har tid och råd ska jag åka dit och hälsa på henne. I juli kommer jag hem till Timrå och jobbar på Charm. Ska bli skönt.
Är lite osäker på vad som händer till hösten, men det löser sig =)

Annars händer det inte så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänker du inte ha semester alls du?
Jag ska ha 4 veckors BETALD semester ja. :)
kram

2008-05-21 @ 10:35:12
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0