oh boy!

Vilket vacker väder! Haha här snöar det stora vackra flingor. Marken är alldeles vit. Jag har inte behövt nå vinterkläder här nere. Känns lite jobbigt att behöva gå och köpa det nu 1,5 vecka innan vi ska åka. Tror jag får plåga mig igenom dom här dagarna.
Har varit ledig nu 4 dagar! Heeeelt underbart! Har sovit ungefär hela tiden men det var jag värd :P
Igår råkade jag kolla på Rent hus på 4:an. Fick lite noja så idag har jag storstädat! Eller jag har bara hunnit med två rum än men det kommer :P Kom på att jag skulle baka bröd och fikabröd mitt i all städning. Nu måste jag ner och köpa mer mjöl!

Snart fyller jag år! Tjing


Kommentarer
Postat av: Bompa

börjat känna av resfebern än då? Slår dig en signal ikväll =)

2008-03-27 @ 13:16:02
URL: http://www.nogg.se/kruska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0