Alla hjärtans dag

sorry sorry, nu var det ett tag sedan igen. Men jag glömmer bort det! Nu har det iaf hänt lite saker :)
Kan börja med idag och sedan backa bakåt.

Har nyss kommit hem från boxträningen. Är faktiskt riktigt duktig på att träna nu för tiden om man räknar bort den här veckan. Jag och min boxarkompis vann iaf en gratis middag på restaurang! Grymt!
Martin är i Sälen och jobbar den här veckan. Så tråkigt att vara själv på kvällarna. Men jag fick iaf en jättebukett idag så alla hjärtans dag var inte helt värdelös ändå hehe. Anki skickade gottogram (tror det hette så) med choklad och kärlekste också.
På jobbet var det lite mer dramatiskt. Jag sitter i kassan den här veckan och på eftermiddan satt jag där ensam. Såg att två män beställde två hamburgare, sedan höll dom på att sega jättemycket. Tillslut kom ett nytt gäng och jag tog betalt av dom. När jag var klar hade de två männen försvunnit. Jag gick och frågade dom som hade fixat hamburgare om dom hade sagt nåt om betalningen till dom men icke. Gick fram till männen och frågade om dom hade betalt.
Det hade dom "så klart". Frågade i vilken kassa och vem som hade suttit där, om jag kunde få se kvitto osv. Dom fortsatte att blåneka allt så jag fick hämta chefen. Tillslut gick dom med på att betala en hamburgare. Gissa om man är skylldig då.. Man lär ju inte betala en gång till om man redan har gjort det. Fattar inte att folk kan vara så fräck!

Maria har operetas idag så imorgon ska jag fara och hälsa på henne.

Jag har fått lite fler vänner här nere nu. Det känns skönt.
Träffade Carro på jobbet förra veckan. Visade sig att hon hade bott i Härnösand och visst vilka Sara och Sofia var som gick foto med mig. Hennes pojkvän visste tydligen vilken jag var.. Lite skumt.
Var ut med henne och en annan arbetskamrat förra helgen.

Mer än så hade jag nog inte att berätta!
Ha det gött och kom och hälsa på mig nån gång!
I miss you! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Martin

Puss på dig. Imorrn är jag hemma :)

2008-02-15 @ 09:46:39
Postat av: stanislav

Men Tea! Alla killar vet ju vem du är :P

2008-02-18 @ 22:34:00
URL: http://stanislav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0