Andra tentan

Har precis gjort klart min andra tenta. Den här kändes väldigt bra. Jag borde ha klarat den, men man ska ju aldrig vara för säker. Lär ju gå ut helvete bara för att det känns bra.

Har ju flyttat nu till min alldeles egna lägenhet (nästan iaf). Den ligger på överska våningen och det finns ingen hiss.. Tur att jag fick hjälp av Tina, Carina, PA och Anki med flytten, skulle ha dött om jag behövt ta upp allt själv.
Men en nackdel med den här lägenheten är att den är så sjukligt kall! Igår satt jag med mössa, dubbla halsdukar, tjocksockar och täcke. Jag frös ändå. Fick sitta och värma mig på datorn, som förövrigt inte har något indernet..
Jag har ingen tv heller och ingen radio. Känner mig lite ensam. Det är ganska lyhört så jag brukar sitta och lyssna på när grannarna spelar musik. Tråkigt nog tycker dom om att lyssna på samma 5 låtar om och om igen. Hanson tex. Eller varför inte eagel eye charry?

Martin var ju här i helgen! Vi hade årsdag i måndags. Var på De Vito. Det var den bästa maten!! Kanske som jag någonsin har ätit. Så tips. Gå dit! I tisdags var Martin på sin 4:e intervju för skandiajobbet. Nu är dom 2 kvar. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han får det!!

Nu ska jag ringa runt lite och sedan gå hem till min kalla lägenhet och fixa lite lunch! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, vad bra! Ja, Dape får komma. Ska ni äta allihopa hos oss? Vi lägger en slant, så fixxar jag käket :) Blir, västerbottenpaj med räkor, creme fraiche och rom till förrätt, varmrätt består utav marinerad oxfilé, rösti, rödvinssås och haricots. Duger det? :) Puss!

2008-12-11 @ 12:03:02
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Tina

Tea! De vito, menar du invito?? Italienska restaurangen på storgatan. Eller finns det en de vito också? :D

Appropå TV:n så får du ju ta med er tv som står här!! Jag kollar ju inte ens på tv, plus att jag har min egen i förrådet om det skulle krisa. Om du vill kan du få låna min 20", om du inte vill släpa med eran.

2008-12-11 @ 15:42:03
URL: http://tiniwini.blogg.se/
Postat av: Angelica

Har du fått någon värme idag nudå?

Och jag fick ingen bot igår, men det hade varit fram någon som hade borstat bort lite snö på rutan för att se om jag betalat för mig parkering ;D

Puss!

2008-12-12 @ 22:05:08
Postat av: Sofie

Okej, då ses vi efter då :) Puss!

2008-12-19 @ 20:38:18
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0