Hej Hopp!

Så var det en ny vecka igen då. I helgen har jag varit i Stockholm och hälsat på/grattat Martins syster Emmelie.
Allt blev inte som väntat, men vad blir det. Jag skulle nog ha stannat hemma och jobbat så man har råd att äta den här månaden istället. Jag är lite orolig för det där med jobb.. Det verkar inte vara så svårt att få jobb här nere, men det vore ju bra om man fick lite tider också.
Idag känns det lite bättre iaf! Var in på Åhlens, ska jobba extra på cafét där. Chefen var jättetrevlig och positiv så det ska nog gå bra. Börjar på fredag. Hoppas att dom har nå tider åt mig sedan. Annars kanske det inte är helt omöjligt att få jobba på något av deras andra caféer här i Göteborg. Eller i nån butik kanske.. Vi får se.
På fredag hade jag tänkt komma hem också. Hoppas att det finns flygbiljetter kvar, annars får jag ta nattåget.
Tänkte vara hemma till tidag. Om det går.
Ja.. Nu vet jag inte om jag hade så mycket mer att säga. Ska trippa ner på ica och se om dom har något gott.
Hej hopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0