tråk tråk tråk

Nu för tiden gör jag inget annat än att jobba tycker jag. Usch och fy. Är så trött hela tiden. Men nu på söndag är jag ledig för första gången på två veckor. Ska bli skönt! Förhoppningsvis är jag ledig måndag också så man hinner tvätta, men det lutar åt att jag kommer att jobba hela den veckan.
Om 11 dagar bär det av hemåt!  Gruvar mig lite över rättegången på tisdagen. Har ju lite skräck för att prata inför folk. Hjärtat slår snabbare bara av att tänka på det..Hilfe!
Ser fram emot söndag. Då ska martin och jag ha julpyssel och gå på lissebergsmarknaden.
Antagligen blir det väl inte som man planerar så jag ska inte ha nå förhoppningar.
Ja jag hade inte nå mer att säga nu hehe.
Jo Tina, jag är bara 30% svensk på ditt test.. Ha det vackert allesammans! Syns tlli jul!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lyx å få gå på lisebergsmarknaden. :D

2007-11-29 @ 14:26:27
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0