Hem!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Om ca 2 timmar ska jag åka till flygplatsen och förhoppningsvis få biljetter hem. Jag längtar hem nu! Ska bli så skönt!! Hoppas att det är snö! Jag har blivit erbjuden jobb. Men jag vet inte om jag ska ta det. Tror inte att jag kommer att ha så svårt att få nåt annat om jag skulle tacka nej nu. Men vi får se.
I lördags firade jag och Martin tre år tillsammans.
Igår var jag med Maria på stan. Hon hade aldrig ätit lussekatter så vi köpte. När hon tagit första tuggan utbrast hon: Men! Det är ju bara en bulle.
Finnar.. Dom förstår sig inte på julen haha :D
Nu ska jag käka lite mat och kolla på one tree hill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0