Ny deal

Sofie: Hehe ja du har nog rätt i att luften inte är så frisk men förhoppningsvis bättre än att vara inne :P
Tina: Ja jag har 3 sista veckorna i augusti. Men jag kommer ju hem om 1 v också och stannar 10 dar!
Torsdag: Ja vad hände då. Cyklade till jobbet. Ärendedragning och sedan var det möte på ett behandlingshem. Bokade jobbilen och skrev ut en karta på hitta.se. Ringde Johan och förberedde honom på att jag kanske skulle behöva guidning och trodde att det hela skulle gå kalas! Min kollega som var med har bott i Stockholm i 30 år så tillsammans skulle vi väl hitta men icke! Hamnade hemma hos mig nästan. Fick smått panik och körde som en galning. Höll på att köra in i gråsuggor, bilar som tutade osv! SUUUUCK! Men vi tog oss dit, 20 min sen. Mötet gick bra. Hade legat vaken flera nätter och tänkt på det och målat upp värsta bilden.
När jag väl kom hem var jag hungrig men orkade inte laga mat. Sa till Johan att om min mamma hade bott i närheten hade jag tiggt mat av henne. Så vi ringde till Johans föräldrar istället och tiggde mat där :S Hur gott som helst! Kycklinggryta med ris. Ringde mor min också och gissa vart hon var! I TÄBY! Sjukt att hon inte ring och sagt till! Annars så hände inte så mycket denna dag =)
Fredag: Jobbade bara till 14.00 idag. Var lite lat och tog bilen idag. Dumt beslut! Har aldrig varit så mycket trafik! Stod i princip still hela vägen! Tror det tog 2 timmar om inte mer att åka 1,2 mil. Och så sjukt varmt i bilen!! Har hjälpt grannen i huset med att få ut en nyckel ur låset. Hon trodde att bara en man skulle kunna fixa det där men händig som man är så fixar Tea! Skulle iväg och grilla idag men han vi ska grilla hos svarar inte så nu blir det lite motorcykel istället!
Just de! Johan och jag har gjort en deal! Jag ska göra 20 armhävningar och 100 sit-ups varje dag fram till midsommar. Han ska göra 100 armhävningar och 100 sit-ups! Så nu ska vi bli vältränade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0