simpor och grodfötter

Igår var jag så trött efter att Angelica åkt. Gick och la mig och vilade innan jag skulle ut och spring. Drömde som sjukt! Drömde att jag var vaken, kollade ut och det blåste och regnade en massa så jag bestämde mig att jag inte skulle ut och springa. Så ringde telefonen och jag vaknade, då insåg jag att det inte alls regnade eller blåste. Måste undermedvetet ha försökt komma med undanflyker. Men det var ju bara att knyta på sig dojerna och ut och springa! Idag känns benen som bly!
Två spännande saker hände på väg till jobbet idag. Känns inte som att jag har mycket till liv när jag uppmärksammar sånt här men. Ena saken var en man som skulle svänga med cykeln, han var så övertydlig, sträckte ut armen så fint och pekade med fingret. Såg så proffsigt men samtidigt töntigt ut. Det andra var en kvinna som var klädd i en korallfärgad tajt onepiece och hade tåskor. Hon sprang med fötterna utåt och så längsamt! Började tänka på simpor och grodfötter (hette så va?!) när jag såg henne. Såg henne även när jag cyklade hem. Antingen har hon sprungit upp och ner för backen hela dan eller så hade hon samma arbetstider som mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0