Semester dubbelt upp!

Idag sitter jag på jobbet och skriver. Ska möta upp Johanna och Josse (som sprang tjejmilen) på stan och då blev det lite tajt att åka hem emellan. Så nu sitter jag och äter lite mellanmål även fast det egentligen är middagstid. Keso med hallon och hårdbröd med ost, mums!

Just nu har jag väldigt få utredningar på jobbet men det brukar gå fort så har man fullt upp igen. Annars så har jag inte så mycket att berätta just nu. Ska på cannabisutbildning på fredag sedan bär det av till Sundsvall. Trodde att jag skulle få sällskap av Johanna upp men hon hade för mycket att göra på jobbet så hon blir kvar här nere:(  Utöver det kan jag ju berätta att jag har lyckats flytta min semester en vecka bakåt så nu får jag iaf en vecka med Johan!

Ja.. Imorrn ska jag springa vårruset. Har inte tränat nåt inför det så ingen idé att hoppas på en vettig tid =(
Cyklar ju till jobbet i princip varje dag så tar mig runt gör jag nog utan problem men man få olika kondition när man springer och cyklar. Men kul ska det bli! Hoppas på fint väder också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0