Sundsvall!

Onsdag: Hade en sån där dålig dag när allt bara går fel. Suoertrött på morgonen. Fick en utskällning av en kvinna när jag cyklade till jobbet. Hade nästan lust att göra nåt dumt men istället var jag snäll och trevlig och önskade henne en trevlig dag och tack för hjälpen. Gah!
Åt dålig lunch vilket gjorde att jag blev vrålhungrig på eftermiddagen. Åt alldeles för mycket och alldeles för nära inpå vårruset.. Spillde mat på byxorna och skrivbordet.
Fick brottom till loppet men ingen annan var i tid så fick vänta hur länge som helst. Fick brottom till start. Startade i "springa fort" men kände redan från början att det inte kändes bra. Benen var som bly, fick mjälthugg redan efter ett par meter som höll i sig hela loppet. Men jag sprang på rätt bra men dog efter 3 km. Gick och sprang omvartannat och kom i mål på 29 min.
Fick vänta drygt en timme på att alla kom i mål och då hade minsann Tea börjat frysa som bara den!! Åt iaf god picknick och sedan var det dags att cykla hem. Var heeelt död då. Tänkte lägga mig i ett dike och ge upp men tog mig hela vägen hem iaf =)

Torsdag: Var helt död så tog bilen till jobbet! Johans pappa fyllde år så efter jobbet åkte jag dit och käkade och fikade.

Fredag: Utbildning på Hilton vid slussen. Den var rätt bra! Maten var helt okej. Men lokalerna var jättekalla! For och handlade och hade myskväll hemma =) Jag var så trött så tydligen hade jag somnat i en mening och börjat snarka på engång..SNARKA?!

Lördag: Mötte upp Sabina och gav henne nycklar till min lägenhet som hon ska låna medan jag är borta. Kom iväg mot Sundsvall vid 10. Skitväder att köra i! Spöregn och blåst! Kom fram hit vid 3. Hälsade på Angelica och Julia på deras jobb. Tina kom hit och drack en liten fördrink innan återträffen fr 9:an. Gick dit och hade faktiskt jättetrevligt!! Tina sov över här =)

Söndag: Käkade frukost hos Tina. Åkte ut till Fagervik och hämtade äntligen kartongerna som jag haft på Bodils vind! Hittade gamla fotografier, kläder, skor mm. Sedan bar det av till Tina igen för att fira hennes examen!! Nu blir det nog läggdags =) Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0