Back in town

Tar en liten paus i jobbandet =) Jag har sån huvudvärk just nu och har inte alls mycket att göra nu. Idag har jag städat i akterna så nu behöver jag inte släpa runt på allt! Då kör vi en kort uppdatering sedan sist.

Fredag: Var med Kim och Emma på drakborgen. Besökte IKEA för att kolla ut en soffa till lägenheten i Bromma. Hittade en vit tråkig men billig bäddsoffa, hittade även ett blått överkast som jag kan lägga över och en stor sittkudde. Handlade så klart inte det eftersom det blir lite svårt att släpa med :P
Hälsade på charmbrudararna och for sedan hem och tog en promenad med syster runt sidsjön. Gick även uppför slalombacken, fin utsikt =) Sedan lagade vi lite mat!

Lördag: Packade in allt skrot i bilen och åkte sedan till Sofie för en tidig födelsedagsfika. Kom iväg från Sundsvall vid 3-tiden. Gick rätt bra att köra, lite bilar och fint väder. När jag kom hem till Johan berättade han att han hade tänkt överraska mig med att vi skulle åka till Kolmården och tälta bland djuren men i sista stund fick han reda på att det inte fanns plats för oss :( Synd tycker jag! Hade varit kul! Istället åkte vi till min lägenhet och packade ut allt ur bilen. Sedan blev det pad thai och tv.

Söndag: Dåligt minne man har. Vet att vi var ute och sprang annars verkar det vara blankt.

Måndag: Åkte lastbil till jobbet :P Det var faktiskt tur för då kunde jag ta med cykeln + all "packning" som jag hade. Skulle fått tagit bilen till jobbet annars, nu fick jag ju cykla ena vägen iaf! Åkte till min lägenhet efter jobbet, tvättade, vek kläder och fixade lite. Sedan till Johan och kollade på fotbollen.. Trist att dom förlorade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0