Så var det helg igen då!

Gu vad fort den här veckan har gått!! Nu är det helg igen och det känns ju rätt nice! Har inte så mycket planerat. Idag tror jag att det blir middag hos Js föräldrar och sedan kolla på fotbollen, antingen där eller hos nån kompis till honom. Imorgon blir det middag med hans kusiner och syster.
Jag har ju så dåligt minne så det är ingen idé att försöka skriva om hela veckan men en liten tillbakablick ska väl gå.
Hittade en soffa på blocket som skänktes bort så den for jag och hämtade i onsdags. Känns som att man kan bo i min lägenhet nu! Skulle sova där igår men då hade jag täcke och kudde här så vi åt mat, tog en löptur och åkte sedan till Johan. I torsdags var vi ut och åt och sedan var vi och spelade minigolf. Inget var planerat sedan tidigare och sånt tycker ju faktiskt jag är ganska trevligt. Det har varit så härligt väder nu ett tag och det är så skönt att vara ute och göra saker då.
Idag fick jag en mycket trevlig lapp från min chef på en utredning, nåt i stil med "bra utredning, du har utvecklats mycket i ditt skrivande". Felfri utredning, påskriven och klar så det var bara för mig att också skriva på och skicka iväg den! Då blev jag glad! Haft en bra vecka på jobbet! Känns så kul att jobba, så kände jag inte förra veckan. Men det är väl så det är, upp och ner =)
Tjo och tjimm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0