Nationaldagsfirande

Idag har jag, Michaela och Dean firat nationaldagen i Sundsvall. Michaela var helt lyrisk! Hon har firat i Norge och klagade på att vi inte firar men så när vi kom in till stan såg paraden osv blev hon glad. Åkte på guidad tur och fick "se" framtida Sundsvall. Vandrade runt lite och kollade på folk, insåg att jag känner verkligen inte igen många människor här!!

Annars så har vi mest myst på lite. Lekt och busat med Dean. Han har blivit så stor sedan sist jag såg honom!! Har till och med börjat prata lite, ack och ve vad tiden går fort! Fick en blöt puss över hela ansiktet av Dean och han bet mig hårt i fingret.. Inte så kul =)

Var och åt på buritasstället som ligger där Tant Anci låg förr. God mat tycker jag! Borde gå och handla lite mat nu men usch vad tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0