Himlabadet

Tisdag: Idag har jag och Tina varit på himlabadet och relaxat. Det var jättehärligt! Verkligen värd att unna oss det tycker jag! Blev bjuden på lunch där också :)

Var hem till Julia ett tag, hade tänkt vila lite men hann inte förän det var dags för nästa date. Middag med Kim på Jops. Åt en riktigt god pizza. Soltorkade tomater, pinjenötter, oliver, pesto och ruccola. Synd att man blir så mätt bara! Surrade en massa skit med Kim, så kul! Sedan gick jag över till 7 kryddor och tjuvade en kaffe. Tänkte att Tina skulle ha tid med mig men icke. Så nu har jag bara varit hemma hos Julia och inte gjort nåt alls.

Har sovit så dåligt den här veckan så nu ska jag nog hoppa i säng och hoppas på att jag sover bättre inatt!
Idag vaknade jag kl.5..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0