yo yo yo

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här ja.. Men jag har varit så trött och inte alls motiverad.
 
Här i Stockholm har det varit helt okej väder, ingen sommarvärme men inte regn och rusk hela tiden iaf. Har försökt vara ute en del. Har bla. varit i skogen vid mig och sprungit och promenerat. Det är så mysigt där, en riktig trollskog!
 
Vet inte om jag har berättat att jag har köpt lite nya möbler. Var på Myrorna med Emmelie och köpte Tv-bord och vardaschbord och nu har jag målat dem vita! Tänkte måla tvbordet blått men hittade ingen färg som passade riktigt och vitt hade jag ändå hemma. Jag trivs så bra i min lägenhet nu och snart kommer Angelica med min kudde som jag har beställt från Ikea =) Ska köpa tyg och sy kuddfodral nån dag också. Kul att hålla på att pyssla lite.
 
Har haft en myshelg! I fredags hade jag tänkt måla och fixa i lägenheten men så kom Johan förbi och vi kikade på film istället. På lördan sken solen så då gjorde vi lite fika och stack iväg och hyrde kanot. Efter det blev det tvätt och måla bord. Trodde att det skulle ta lång tid men det gick ju fort så tur som jag hade ringde Emmelie och vi drog till en park på söder (vita bergsparken?) och köpte med oss sallad. Efter det var vi på Trägårn och hängde. Det var så varmt ute, kändes som utomlands, hade en jättetrevlig kväll. Igår blev det andra lagret färg, lite film och indisk mat.  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bilder på lägan tack! ;P

Svar: Okay jag ska fixa det när tv-bänken kommit på plats
Tea

2012-07-09 @ 22:47:16
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0