MC-tur

I fredags var jag, Johanna och Josse ut och åt på ett sunkigt hak. Sällskapet var bra, maten okej, övriga gäster nja. Cyklade hem, tog fel väg och så klart började det regna också.. SUCK! Blev en tidig kväll och lång sovmorgon sedan for jag ut till Johanna på lördag förmiddag. Tog en långpromenad med många blåbärspauser =) Efter det var vi ju lite rädd att vi hade förlorat en massa kalorier så då tryckte vi i oss varsin pizza =)

Fick låna skinnställ, hjälm, handskar och skor av Johanna så när jag kom hem plockade Johan upp mig med hojen och sedan for vi ut och körde, Johanna var också med!

Idag har vi åkt hoj till Vaxholm och fikat där med föräldrarna. Mycket trevligt och fint är det där ute. Nu skulle jag egentligen ut och plocka blåbär med Johanna men hon ställde in så jag vet inte vad jag ska göra =(

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu är det dags att uppdatera tycker jag! =)

2012-09-28 @ 21:43:43
URL: http://tiniwini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0