mätt som en plätt och därmed basta

Jag har ju alltid trott att det heter så och nu har jag googlat och det verkar vara fler än jag som trodde det =) Men men ni får väl rätt att det kanske ska vara lätt..

Annars så har det inte alls varit så överdrivet kul sista veckan. Känt mig så trött och på tisdagkväll kom frossan. Fick sova med kläder, täcke och filt. Onsdag var jag tvungen att ta en nap på jobbet och torsdag-fredag var jag hemma och bara sov! Är konstigt sjuk; matt i kroppen, känns som att jag har feber, huvudvärk och halsont men ingen förkylning. Idag känns det bättre iaf =)

Men Angelica och Jonas har varit här i veckan. I onsdags var vi ut och åt med dem på TGIF och i torsdags kom de och hälsade på en snabbis! Å magen ba växer på na! Tycker så mycket om Angelica så det är kul att hon faktiskt har haft vägarna förbi några gånger sedan jag flyttade!

Idag ska jag hänga med Per iaf. Vi ska käka lite och kolla på komiker. Yey

Kry på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0