Fin besök

I måndags kom min kära bror och hans tjej hit för att hälsa på mig och semestra lite i Stockholm. Tycker väldigt mycket om att få besök och det är ju inte allt för ofta som man träffar Jimmy så det är kul att ha dem här!

Är ju en inte helt kry än så den här veckan har jag tagit bilen till jobbet varje dag, det märks verkligen att det är semester! Det är inte ens köer. Gu vad skönt om det skulle vara sån här trafik jämt. Men det känns nästan som en spökstad när man är van att det är så mycket bilar!

Vi har iaf picknickat i måndags, sedan åkte jag till Johan eftersom sängen hos mig var upptagen =)

I tisdags åkte Johan till Amsterdam. Jag, Jimmy och Jennie åkte in till stan och körde runt lite, kollade på utsikten över Stockholm käkade glass och sedan bowlade vi. Det gick så dåligt för mig!! Men jag är iaf stolt över mig själv som hittar rätt okej i stan! Men oh, glömde ju berätta att vi var på Bromma Blocks och shoppade, jag hittade en jättefin kjol som jag är så nöjd med!!

Onsdag åkte vi till Skansen och kollade på djuren. Det var så mysigt =) Jimmy körde bilen och jag guidade honom. Blev faktiskt stolt över bror som inte såg ut att få sån vansinnig panik.

Torsdag är det idag och idag har jag myst i solen och sedan tagit en långprom. Jimmy och Jennie är på Grönan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0